Dagens bilder!

Hej,

som sagt så har jag idag varit med fanny. jag hade det jätte roligt med henne! vi hoppade studsmatta och bakade! (Y) Fanny lärde sig också att göra flickis helt själv på studsmatta, yeey! Men i alla fall så skulle jag ju ladda upp lite bilder, så enjoy!



- våran paj, och våran dryck!

Fanny tyckte att det var orättvist att jag fick med bublerna på min bild men inte på hennes ;d

Aja, ikv har jag duschat och umgåtts med bror. Nu ska jag nog försöka sova för att jag kanske ska till stan i morgon, vi får se! ;D

* ett skämt alva sa till mig: där ser man sa en blind till en döv. HAHA, tog ett tag innan jag fattade (Y)

Kommentarer
Postat av: fanny

jag ville också ha bubblor .__.

2009-08-13 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0