200 inlägg

hej,

nu har jag skrivit 200 inlägg. I dag var det då skola och jag slutade där vid 2. Jag tror att no provet gick bra, för att jag kunde alla frågorna. men jag får ju se sen när provet kommer tillbaka. Det var jätte halt ute idag också, det regnar ju typ så att snön blir till is, vilket jag inte gillar.

Nuska jag snart måla om mina naglar för att min ena nagel vart jätte konstig för att jag råkade somna när den inte hade tårkat klart så den vart typ ''spårig''. Sen ska jag plugga engelska, har 44 st glosor till imorgon. toppen, jag kanke borde gå igenom dom?

Ikv kommer lite bilder. Nu ska jag fixa naglarna. puss!



haha, en gammal bild.


Kommentarer
Postat av: linn N

fyy faen va sööööööööööööööööt! <3:D

2009-12-08 @ 19:16:28
Postat av: erika

sv; haha, tack. :)

2009-12-08 @ 21:14:09
URL: http://erikajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0