I wanna be keepin' you warm

hej :)

Idag har jag vaknat klockan 7. Var inne i stan klockan 9, vi gick igenom dansen våran. sedan for jag och pappa och handlade. När jag sedan kom hem såg jag på nån film, som gick på tv. Efter det så somnade jag till 3. Jag sov så skönt brevid flippen. Sedan var jag på genrep, dansade för publiken och allt. Nu ska jag se tv och så. Imr är det ju skola, -.- men blir ju ledig efter tisdagen. Puss!




- I wanna be keepin' you warm
I got the right temperature for shelter you from the storm

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Härligt =D

Jo med mig är det super bra ;D

Gjort idag? ^^.

2009-12-20 @ 23:40:38
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0