Seg'

hej:)

Jag såg nydligen Wallander kuriren på tv. Innan jag såg det så var vi på middag hos mormor och morfar. där träffade då jag mina söta kusiner :*

Jag fick lite julklappar också. :) en parfym av petra, pengar och ett ljus med rosenblad. vet inte riktigt hur jag ska förklara den, men i like it ;D

Ikv måste jag försöka att somna tidigt. ska vakna 07.45 så jag tror att jag behöver sova. Imr kommer manda hem också, jag ska försöka träffa henne på tisdag eller onsdag. och jag tror att jag kommer vara med henne på nyår också :)

Puss! ;>



- I don’t want to feel this alone
Everytime you walked out that door
I start missing you
Wish I didn’t need you this much
But i love how it feels when we touch

Kommentarer
Postat av: sara

sv; aha ;) jo den har vart helt okej, själv då? :)

2009-12-28 @ 13:42:51
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0