trött

Hej. :)

nu sitter jag i sängen och e så sjukt trött. I dag fick jag utav mamma nå rengörnings saker för ansiktet för att mitt hade tagit slut. Men i alla fall, nu kommer uppdatering från helgen.

LÖRDAG

Vaknade klockan kvart i åtta typ och började att fixa mig. Var framme i umeå klockan halv ett ca på bowlingen. Då gick vi och åt, och jag åt kycklingoch nått.

Sedan var det då bowling, och det e jag väldigt dålig på. har bara bowlat 3 gånger i mitt liv, så vad skulle jag förvänta mig? I alla fall, så gick det inte så bra. Pappa vann över mig. Men han var/är ju bättre än mig.

Då checkade vi in på hotellet och jag och mamma for på stan. På stan hittade jag 2 par skor, och nå julklappar.

sen på kvällen var jag med Johanna, julia och jens. vi for och spelade nå spel i nån spel hall på kvällen. Jag spelade, bil sel, motorcykel, och nå gevär spel. sedan sov jag med julia.

SÖNDAG

denna dag e inge intressant, pluggade no ganska mycket så orkar inte skriva nått.

MÅNDAG

skola idag, det var jätte segt att vakna. orkade inte platta håret idag så det var lite lockigt. Och david'j snubblade ju ganska mycket idag, somnade i soffan när jag kom hem, och det var inte det mysigaste väckningen jag fått exakt. adam kom och slet upp mig typ, eller ja... han vred om kring på mig och sa att det värkade som om jag var död. :D



NO Prov imr :O


Kommentarer
Postat av: ssaral

fuckjävlano-prov!

2009-12-07 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0