2 dagar kvar!

Hej,

idag har det varit en riktig slappar dag. jag sov till ungefär 11 sedan så låg jag i sängen och filosoferade i ungefär en timma ;p sen när jag gick upp somnade jag i soffan. Efter att ha sovit och bara tagit det lungt halva dagen så for jag och mamma till storheden och köpte sling medel eller vad det heter.Vi köpte det och åkte sedan hem.

Till middag så åt vi grillat, mums! Sedan gjorde vi slingor. när jag började att tvätta bort det såg det gult ut, men det vart bra! sen ikv har jag målat naglarna, det var nice.

I morgon kommer petra & company. då ska vi gå och lägga oss tidigt för vi ska vakna kl 4 på morgonen på tisdag, :p

Aja, nu ska jag se film, puss

   


                     före                                     &                                  efter

Kommentarer
Postat av: Jenny

Imorgon åker ni!!!! Du kan ju förresten kolla om du/ni hittar nåt Body Butter Olive på Body Shop så får du/ni pengar av mig nästa gång vi ses! Kram Jenny

2009-07-13 @ 18:45:59
URL: http://jensi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0