headern ;

hej,

nu har jag försökt att fixa headern, den var helt okej. jag får nöja mig med den för ett tag tills jag har fixat en bättre. den elin gjorde åt mig tycker jag verkligen om men jag ville ha en ny ;d Juste, ett + i det hela är att jag har lärt mig nu :D så nu kan jag :) aja, snart kommer alv hem. jag träffade ju henne i tisdags, men jag har ändå saknat henne jätte mycket!  vad skönt att ha henne äntligen hemma. du har varit grymt saknad.

Idag har jag solat och varit och joggat med flipp men han var inte riktigt på allerten idag ''/  nu ska jag kila vi hörs bloggen!

kommentera om vad du tykcte/ hur den blev, asså headern.



- jag saknar er!


Kommentarer
Postat av: melinda

saknar stingers.. det var ju en gång i tiden man var vig, men inte mer.. :(

men ebba, du är vig. det ska du vara nöjd över :) <3

2009-07-24 @ 20:21:11
URL: http://mmelindaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0