Lördag, söndag, måndag och tisdag! ;p

Hej, har glömt att blogga under helgen, sorry! men nu ska jag berätta om den i alla fall.

På lördag morgon så for jag, mamma & pappa till kalix. vi for först till farmor och farfar. sedan så kom david och jenny dit. vi kollade på tv om hundar, den var nice. sedan for jag med david och jenny som skulle köpa mat till lurvas. sen for vi till mormor och morfar. Vi hyrde en film på nätet och sedan for vi och hämta den och jag köpte kinder maxi. När vi kom hem så for jag med mamma och pappa till moster och kusinerna vi grattade moster som skulle fylla år och så. När vi kom tillbaka till mormor och morfar så åt vi grillat med potatis den var gött! sedna såg vi filmen, den kan jag rekomendera! den heter seven pounds. sedan så hörde jag och jenny och david på berber en låt på mobilen som man blir lite förvirrad av. Jenny vart nog lite skrämd! tror jag.  sedan somnade jag framför desperate housewives.

på söndag vaknade jag med davve och jenny i stugan. vi gick och åt en ordentlig frukost. sedan så gick jag och badade med jenny och david men det var bara jag som badade. Efter det så gick vi och hämtade mat på frasses. jag åt bacon menyn. men orkade inte ens hälften. sen så for davve hem medan jag var hos petra. hos petra så svammlade vi och gjorde massa tokiga saker. sen kom jag hem till mormor och morfar och jag gick och duschade och sedan gick jag och la mig.

På måndag så sov jag tills mamma väckte mig via mobilen. jag klev upp och åt och fixade mig så vi kunde fara hem till luleå. det tog 3 timmar innan vi kom iväg. vi for snabbt förbi moster så jag kunde gratta henne sedna bärde det år mot luleå. morfar skulle gå på jula så jag följde med. efter våran lilla tur till jula så for vi hem. det var skönt attt vara hemma! Sedan så målade jag naglarna på kvällen. och umgicks mer mina underbara bröder, :D
 
dag så har jag varit med alexandra. vi gick först på stan och jag hittade ett par örhängen jag blev kär i bild kommer ;p sedna drattade vi hem till mig. vi har sett på film och hoppat studsmatta för det mesta tror jag! :) nu kommer lite bilder ;o



jag och petra! ;o



Lurvas dricker ;p <3



örhängerna jag köpte! ;b



Jag idag, <:

Kommentarer
Postat av: Lurvas

VOFF va snygg jag är! =) PS: Matte har ett läppglans från det där FÄJSS till Dig om du vill ha, nr.55 är det. Hon fick det i en tidningsprenumeration men det var visst för varmt i färgen för henne. VOFF VOFF

2009-07-08 @ 08:13:42
Postat av: Evelina

fan vad lik petra!

2009-07-11 @ 19:54:53
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Zandra

shiet vad ditt ben såg typ kilometer-långt ut i healstretchen XD ganska coolt ;D

2009-07-18 @ 19:01:22
URL: http://zandrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0