MQ

Hej,

 idag så vaknade jag ungefär kl 11. då hade mormor och morfar kommit. Mamma hade köpt slingor så då fixade vi det. Det var nice, :p sedan så for jag, mamma & mormor in till stan, Jag hade högaklackeskor så efter 4 timmars promenad så hade jag ont i fötterna. Utav min mamma ick jag en jätte snygg tunika/klänning (bild kommer) ´från MQ.
när jag kom hem så pratade jag med petra, sedan var jag med linnea,sedan vart det städa när jag kom hem.  puss



<3



suddig bild, men så här ser den ut på ;p



nu ska jag sova med denna skit! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Dö-läcker Ebba!!! Fasiken, man måste ju komma till L-Å & shoppa här snart, man blir ju less Göta Magasinet! ;) Haha! SKOJA

2009-07-11 @ 11:00:02
URL: http://jensi.blogg.se/
Postat av: agnes

snygg klänning! ;o

2009-07-11 @ 23:44:30
Postat av: agnes

snygg klänning´! ;o

2009-07-11 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0