saknaden

hej,

ikv har jag suttit vid datorn bara. eller jag var först med alva. vi har inte gjort så mycket. sedan har jag pratat med angelica och lollo ganska mycket ikv eller jag pratar ju med lovisa nu.  jag saknar henne jätte mycket! jag ska vara med henne nästa vecka kanske. i allafall orkar jag inte stoppa upp en bild på hur naglarna blev för dom är inte färdiga. så det blir nog i morgon.

för morgon dagen har jag inga planer. jag vet inte vad jag ska göra förutom att fixa naglarna.

nä, nu måste jag nog snart sova med en hungrig mage. jag är jätte hungrig men jag kan inte gå upp för att mamma och pappa sover och då skulle jag väcka dom fast jag överlever nog. eller det får vi ju se  i morgon! ;o

aja, puss och kram skum banan! ;*


- jag kan somna till låten, den e så underbar! jag kan spela den på piano också. :) ;* i loveit!

Kommentarer
Postat av: fanny

OMFGJHDSUJHDJSKJHASKFAJGFHAG, ebba jag saknar dig! D: <3

och jag får typ.. cepe damp, för jag träffar dig aldrig ju .__. och jag måste träffa dig snart.. annars dör jag. nästan :c mwäää.

2009-07-27 @ 12:10:32
Postat av: camilla söyland

underbar låt ;D

2009-07-27 @ 13:07:12
URL: http://camillasoyland.blogg.se/
Postat av: ebba

sv till fanny". det är klart att vi måste ses!!!!! :D:D:D:D:D:D

2009-07-29 @ 13:04:21
URL: http://ebbja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0