sawadeca!

god morgon!

okej, kl är snart 12 men aja.  idag så ska massa släkt komma hit. pappa har fyllt år så massa kommer. blir trevligt att äta tåårta! ;D det är de jag ser fram emot.

Dagens planering :

* kliva upp ur sängen.

* städa rummet.

* fixa mig i ordning.

* äta nått.

* se lite av sm-dvden.

* var social med släkten.

* tårta, fika snacka med de sociala.

* äta middag.

* glo på telivision, och dator.

* blogga, sen sova! :)


Jag började just att tänka på hur mycket min storebror tycker att det är irriterande när jag snackar på thai, (kan bara lite) hahah, han blir så sur! ;d



du ska veta hur glad jag är att du bryr dig om mig, jag uppskattar det jätte mycket storebror"! jag älskar dig! ;*

Gammal bild, men aja ;p

Kommentarer
Postat av: idagabrielsson

sv: tack så mkt, jo det är jag som har gjort headern men jag ska snart göra en ny:)

2009-07-18 @ 11:59:51
URL: http://idagabriielsson.blogg.se/
Postat av: David

Tacka för det! ;)

2009-07-19 @ 15:51:40
URL: http://ingenblogg.se

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0