torsdag, :o

Hej,
idag har vi fixat mitt bankkort ;p Men jag ska fixa id kortet imorgon. Idag fick jag av min underbara mamma:
2 linnen ett rött och ett vitt, en blå bh, ett hårspray ocg shampo från frissan. inget var på rea. Mamma du är underbar!

I morse så såg jag och mamma i taket lyser stjärnorna. den var bra (Y) jag och mamma satt å bölade. Ikv har jag varit med linnea. Vi spelade the sims 3. Jag vill ha det men jag har en mini dator så jag kan inte ha det, för man behöver vissa krav för det. Vi spelade det bara ett tag för att jag var tvungen att gå hem för mamma för att vi ska vara tidigt på stan imorgon. ialla fall så finns det tio tusen mera kläder att välja mella. det var underbart! köp det om ni inte har en mini dator. men jag gillar ändå min underbara dator. Juste idga kom bea, hanna, tommy och carola också hit. länge sedan man såg dom vare!

Aja, nu ska jag gå och duscha för att jag ska prova ny shampot ;p  puss

Bed Head Superstar Tweens 750ml 

shampo & balsam. ;o

Kommentarer
Postat av: Jenny

Berätta, hur var schampoot? Doft, känsla, m.m? Är ute efter ett nytt!

2009-07-10 @ 09:52:32
URL: http://jensi.blogg.se/
Postat av: Emma

jag vill åxå ha the sims 3 ;/ ,fast jag har åxå en mini dator :( ,och på dden kan man inte stoppa in pc spel ! ,de suger ;/ ,förresten sjukt fin blogg (Y)

2010-01-05 @ 14:52:36
URL: http://emmajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0