25 juni :>

Hej, i dag har jag solat och ätit en glass. Det är så sjukt härligt väder! :) Jag har blivit brun faktiskt, vilket jag tycker är bra! :D I alla fall så ska jag kanske på boden alive med elin & elin på lördag. skulle bli så kul om jag får gå för mina päron! :D Som sagt har jag legat och solat i dag och jag har lite bilder som jag ska ladda upp. I dag får jag mitt piano. Utav mamma & pappa (: finns väl inte så mycket mera att säga än jag älskar sommaren! det är det härligaste som finns! :D
 

I morgon ska jag nog och bada och sola med mamma. få se o jag hittar någon att bada med för det kommer knappast mamma att göra.


Lite bilder dåe ;]



Twister är gött (Y)



Någon som jag älskar dag in och dag ut, ;> <3




Inte den finste men jag tog den nyss ;o

i love you to the end ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0