överskotts energi som vanligt -.-

Hej, god morgon eller god kväll.

I kväll har jag ätit god mat och njutit av livet helt enkelt.okej, jag har bara suttit framför datorn nästan hela tiden men men. Jag är alltid väldigt hyper och energisk och ikv är jag jätte hyper. Hela huste är typ tyst och jag är vaken och kan/vill inte sova. Jag får väl se på äckliga turner ( disturbia. ) i morgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. hoppas att det blir fint väder så att jag kan steka! :) Alva är inte hemma och jag saknar henne otroligt mycket! allt känns så tomt utan henne. det är litesorgligt nästan ''/ aja, jag överlever tror jag. men en månad utan henne känns tomt. annars har jag snackat med min sociala och söta vän Simon , han e då bäst! <3 Simon drick inte nå med mjölk i !

Stingers - jag saknar er. att inte träffas 3 ggr i veckan är tråkigt. jag vaknar upp alltid på söndagar och tänker att det ska vara träning men det är det ju inte. Jag saknar er!<3
+ att jag hatar mitt ben skydd -.-




 



Jag måste lägga in en bild på min efterätt från idag. glass, jordgubbar och melon :) (Y) vad äckligt med jord egentligen. haha x) god natt puss<3

                                                                   

Kommentarer
Postat av: Malin

Naw Ebba, jag saknar dig otroligt. Du får ta och lära mig vilken buss jag tar till dig så vi kan umgås! :')<3

2009-06-20 @ 11:29:18
URL: http://Lovepiinkk.devote.se

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0