tidagen :)

Hej igen.

Idag har jag badat och solat. som sagt ;p tog inga bilder : (

Nu ikv har vi grillat det blev tummen upp för det (Y) Sen for jag och broder med hans flickvän Maria ner till ica och jag fick en choklad utav dom, jätte schyst :D Så vi har sett på scooby doo på 5an eller 6an. filmen var dålig, men den underhöll min kväll hade inget annat att göra :) Nu ska jag snart duscha. sen ska jag se film. :)

I morgon ska jag nog bada. om någon är intresserad av att bada med mig så skicka ett sms ;D Puss



Känns som att jag har lite brist på bilder ;/

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tackar hördu du, du är rätt snygg du med! ;) Kram

2009-07-01 @ 09:36:31
URL: http://jensi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0