tjosan >.<

hej,

nu så sitter jag hos alvis med min nya hummel kofta, h3h3 >.< Idag så har jag varit på stan med alva och sedan mötte vi upp mamma såklart ;D vi fikade biskvier och drack päron mer förfasen. jag köpte en hummel kofta ( bild kommer ) och en bh. och en present till alva och till mig själv (aa'

sedan har vi ätit mat alá ebba, alva tyckte det var mumsigt. eller tror jag ;o alva ska sova hos mig för att hennes hermana menor ska ha ''sovkompis'' som hon har sagt i en vecka nu ;D sedan så ska jag hihi ha trevligt med alvas piano på nummer 74...... HAHAHAHAHAHH x)

aja, puss och kram.



SWEET THINGS!



min svampinjoooooonnnn ;'( <3

Kommentarer
Postat av: Carin

Glöm inte att ringa mig Ebba ... ;-)

2009-09-25 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0