måndag

Hej. :)

idag så var det då skola och det innebär en trött ebba.

Började dagen med idrott. jag och amanda åkte då skridskor, och vi slamsade ganska mycket och åkte omkring. vi fick sluta tidigare på grund av att vår musik lärare var sjuk.

när jag kom hem så bakade jag hallongrottor. brände mig på tummen klantig som man e. sen så läste jag igenom no. har matte prov på torsdag så jag ska plugga till det imr bland annat.

nu ikv har jag suttit vid datorn och nördat mig innan jag tog mig ut och åkte skidor. jag brukar alltid tycka att det är så tråkigt men det var skönt med hörlurar i öronen och bara inte tänka nått alls.

- No matter what I say or do
The message isn’t getting through
And you’re listening to the sound
Of my breaking heart

time's running out as often it does
And often dictates that you can't do that
But fate can't break this feeling inside
That's burning up through my veins


Kommentarer
Postat av: emilia

eeeeeeeeeeeeeh, hon till höger har en orange fläck i pannan xD

2010-02-08 @ 21:50:54
Postat av: Emma Lee

härlig vinter bild

2010-02-08 @ 22:35:11
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0