mig

Först, namn; Ebba

Vad är klockan? 18.19

Dig själv;
Ålder? 13, 14 om 18 dagar :)
Bor? Luleå.
Hårfärg? typ brunt
Längd? 167 cm
Piercingar? 4 st i öronen
Utseende? hm... jag ser ut som jag gör.
Har du snygg klädstil? Mja, det tycker jag väl. :) skulle inte ta på mig nått jag tycker e fult
Märkeskläder? jo, det har jag.
Skrattar du ofta? Ja, åt det mesta ;)
Blir du lätt sur? Nja, ibland
Är dina kompisar snälla? Jodå!
Vem kan du berätta allt för? Jag kan inte berätta precis allt till nån, men säger väldigt mycket till alva och min kusin :)
Är du social? Ja, eller det beror på vem jag pratar med ;)
När grät du senast? i går kväll tror jag
Hur många vänner har du på Facebook? 244
Är du knasig? Ja, ganska (a)
Är du helst hemma, eller ute? Beror på ;p
Är dina föräldrar gifta? yepp
Hur många syskon har du? två bröder :)

Favorit;

Färg?
Har ingen speciell favoritfärg, det beror typ på vilket humör jag har (:
Dricka? vet inte ;p
Maträtt? beror pååå
Dag? Lördag.
Klädesplagg? det beror på vad man ska göra :)
Person? Mina underbara vänner och familj.
Antingen eller;

Cola | Fanta
Röd | Rosa
Katt | Hund
Matte | Engelska
Helg | Lov
Dag | Natt
Svart
| Vit

Motsatta könet:

Vilken färg på håret?
det beror helt på vad som passar på personen :)

Ögonfärg? blåa

Sportig eller "gangster"? sportiig

Längre eller kortare? Längre

Hur ska personen se ut? vet inte riktigt ;) manda vet typ exakt hur hon ska förklara detta (a'

Hur ska personens stil vara? chinos och nån snygg t-shirt, eller typ jeans och en randig tröja :)

Dröm-personlighet: Han ska vara sig själv, och omtänksam tror jag

Hur imponerar personen på dig? Vara sig själv, stå för det han gör.

Hur kan personen göra dig glad? genom att säga snälla saker och vara glad :D

Mobil;

Vilken mobil har du? Sony Ericsson
Vilken operatör? telia
Hur mycket pengar har du? 0 kroner
Vem ringde du senast? hahaha, min mobil har laggat sönder så jag ser inte samtals listan :S
Vem ringde dig senast? -
Har du gratis sms? ibland ;p
Om ja, hur många har du skickat&hur många har du kvar? -
Vem blir du gladast för att få sms av?
Vad är ditt nummer? Och det skriver jag ju självklart här!
Vad står det i ditt senaste sms i inkorgen? raderade inkorgen nyss
Senaste skickat?
Vem smsar/ringer du oftast med?
Svarar du snabbt på sms? Ja, rätt så.

Övrigt;
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor?
bli glad och shoppa, och gett lite pengar till alva ;)

Har du ett bra självförtroende? nej, inte så bra

Är du kräsen?
Nja, det beror på :)

Vad hatar du? spindlar!

Har du dåligt temperament? Ibland.

Är du tålamodig? Rätt så!

Vill du gifta dig? Någon gång i framtiden kanske :)

Har du glasögon? Nej.

Vem sov du senast med? manda, annars flipp :)

Brukar du komma i tid till skolan? Ja, åker buss så ja :)

Vad tror folk om dig? Det vet jag faktiskt inte, dom får tro vad dom vill

När steg du upp idag? tjugo i sju

Vilken låt lyssnar du på när du är ledsen? det e olika, kan tex vara låtar av claude kelly, eller near to you

Hur många är online på din msn? 55

Vad har du för status? inte vid datorn (aa)

Vilka skriver du med? Ingen just nu.

Vad ska du göra imorgon? min vardagliga vardag

Vilken låt lyssnar du på?
kärlek vid sista ögonkast - maskinen
Vad stör du dig på just nu? Vissa människor.
Vad gillar du just nu? min säng

Vad heter dina syskon? adam och david.
Har du några husdjur? Yes, en hund som heter flipp :)
Vilka fönster har du uppe? Blogg.se
Var detta jobbigt? Nä, i
Vad är det för dag? onsdag
Vad är klockan nu då? 18.29


Kommentarer
Postat av: Sessie

ehm.. låttips..

jaa du.. jag lyssnar ju mycket på AC/DC haha! ;$

2010-02-17 @ 20:26:09
URL: http://sessiedanielsson.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Haha jadå :D sj ?

2010-02-17 @ 21:28:23
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0