Helgen

hej :)

har haft en hur mysig helg som helst :) Har bara umgåtts med bästa vän och myst. Har sovit hos henne hela helgen. och vi har inte då gjort så mycket.

I fredags var jag på stan med alva och manda. tänkte köpa en skjorta , men gjorde inte det så blir nog att jag köper den till veckan. ikv har jag målat mina naglar. kommer bild om nån dag om jag is.

idag gick jag och alva ut på en promenad, var skönt att komma ut i kylan trots allt. Vi frös, men gick ändå.

Nu ska jag lyssna på musik och sen tror jag att jag ska sova, e trött. puss! ;>





det är svårt att inte chilla när man e med manda ;)

- 我要你

Control yourself
Take only what you need from it
A family of trees wanted
To be haunted


Kommentarer
Postat av: fanny

HEJ EBBA! 8D

2010-01-31 @ 22:11:26
Postat av: Jensi

du har fått en award av mig! se min blogg! /jenny

2010-02-01 @ 10:22:21
URL: http://jensi.blogg.se/
Postat av: rami

Fin blogg! Kika gärna in på min och lämna en kommentar ;)

2010-02-01 @ 14:50:40
URL: http://ramispics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0