No one can kill the dream I dream

hej :)

Sitter hära och dricker tee. Är inte riktigt kry, hostar och har jätte ont i halsen. Idag var det då i alla fall 2010 första skoldag. Jag var jätte trött, och blandade ihop massa. Men som tur överlevde jag dagen och kom hem. Jag hade lovat mamma att inte somna i soffan. det höll jag tills hon kom hem.

Åt middag nydligen också, orkade inte vakna när alla i familjen åt så jag åt senare.

Imr blir det trodligen att stanna hemma från skolan, har blivit mycket hostigare sän igår och har inga krafter i min kropp. Ska nog ta en halv lång dusch, och bara stå och få alla tankar bortan för verkligheten. 

do you dare?

- you know I love
  everything about you
  The things that you say
  The things that you do
  I dream about you


Kommentarer
Postat av: brorsan

hej syrran fin blogg:) / davve

2010-01-12 @ 15:08:00
Postat av: Claudia;)

mm<33

Snygg t-shirt!:D Den har jag testat för ett tag sen, men jag köpte den aldri;)

2010-01-12 @ 19:40:38
URL: http://cajso.blogg.se/
Postat av: Sigrid

vi har bara fått matten och engelskan, och så fick spanskan nått, men du var väll med när vi fick det? :) Och så skulle man svara på några frågor på so:n, hann man inte dom så fick man ta hem. Så du får väll göra dom sen!

2010-01-13 @ 17:30:33
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0