tears come streaming down your face

skolan gick segare än vanligt idag, höll på att somna på so:n men manda petade med en penna på mig så jag vaknade till! ;)

efter skolan for jag in till stan med manda och lovv. köpte inget förutom en milkshake. och la undan en parfym som jag kanske ska köpa imr :)

har inga speciella planer för kvällen förutom att plugga till engelska provet imr. annars ska jag ta det lungt och somna tidigt.

Imr så far jag direkt efter skolan in till stan och sen till min saknade vän malin. :D ska typ äta middag där och så sen ska min snälla bror hämta mig.

- The heart is a bloom 
  Shoots up through the stony ground
  There's no room
  No space to rent in this town


Kommentarer
Postat av: FOTORUM

sv. tack! jo de är fint med mig förutom att jag är sjuk=) sjd?

2010-03-26 @ 16:15:55
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: zenab

sv: riktigt fin väder hos mig faktist

2010-03-26 @ 16:16:03
URL: http://zoobaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0