underbart!

Hej :)

hade en otroligt bra dag igår. skolan var helt okej och for till stan med emmy, manda och lovv! :* köpte parfymen jag hade lagt undan och for sedan hem till malin.

Det var helst sjukt roligt att träffa malin. vi pratade mest och sånt. men kvällen vart lyckad! :)

kom hem och fick se hur vardags rummet hade blivit. vi har just renoverat det och det var jätte bra. sen så såg jag tv med mamma och gick och la mig vid 11.

har hunnit duscha och ska om nån timme till manda och ska fixa mig inför kvällen dära. :)

vill också bara säga att jag har helt sjukt bra vänner! ni gör min dag <3




<3


Kommentarer
Postat av: EMMMMMY :D

uh ikvällll :DD , hahha fast ja kmr inte kunna dansa har så jävla ont överallt, hahha :) pusspådej ebba <33

2010-03-27 @ 13:20:04
Postat av: jenniifers blogg - foto

sv. tacktack!

ikv ska jag vara med älsklingen, durå? <3

2010-03-27 @ 18:54:54
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: josefin

yes, de är super:]

2010-03-27 @ 19:14:04
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0