your hair is wild like a troubled sea I can not sit still



bjuder på en gammal SNE bild.

Hej.

kom nydligen hem från manda och sara. efter skolan så gick vi till manda, och på vägen dit så joinade martin och david. Jag slängde mig i snön och var alldeles snöig när jag var framme.

Nu ska jag plugga lite engelska, har läxförhör imr. ska nog även träna lite ikv. får se om jag styrke tränar eller far och går.

- Without a soul, my spirit sleeping somewhere cold
  Until you find it there and lead it back home

  Without thought, without voice, without a soul
  Don't let me die here
  There must be something more 


Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Hej hopp!

Den har bara varit bra :D



Vad händer imorgon?

2010-02-09 @ 20:42:21
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Jadå :) sj ?

2010-02-09 @ 23:17:38
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0