sjuk

hej :)

Vart hemma från skolan e ju sjukis så ja.

idag vaknade jag ett och gick upp och umgicks med bror. Har inte gjort mycket under dagen, tagit det lungt och varit halv social. Fick en present av mamma idag :) en armbands/halsbands länk. den e som en droppe coh så står det love på den, tack! :) ikv har jag pratat med ''tant'' angelicia lite också. jag e glad att jag har dig! (:

Nu ska jag sova. puss! ;)



Hi i'm Theodore, så sjukt söt! :D

Såg det när jag var liten, fast tecknat :)


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Nej usch! Jag läste en blogg som har hostat blod och gjort det förut, och hon fick vara sjukskriven i två veckor typ och inte dricka vin (inte för att det hade varit nått problem för dig då, hehe), och sånt. Men det var typ för att hon stressat för mycket och gjort nått sår i magsäcken. Haha, men det är nog inte så stor chans att du också har gjort det ;P Men det lät ju inte så kul att hosta blod :S och speciellt inte gott, typ järn i munnen? :s

2010-01-13 @ 20:13:49
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0