Åska

Hej,

ett liten inlägg från igår, för jag vågade inte stoppa på datorn när det hade åskat så mycket! ;o

I går så var jag först och badade med mamma. Vi var dära hela förmiddagen. sedan när vi kom hem så for jag ut med sara. Jag hade hunnit gå 100 meter och mitt i det strålade vädret så började det att SPÖREGNA! jag hatar regn usch. och då ser jag sara komma med dyblöta byxor. Fast jag var torr för att jag hade ståt under ett tak ;D i alla fall så gick vi hem till mig sen och spelade lite kort. och då började det att åska. till en början var åskan ganska svag men till slut så blixtrade det så mycket så att hela himlen lystes upp. Jag och pappa skjussade då hem sara vid 10 tiden. sedan satt jag och famijen där uppe och pratade.

I dag så har jag inte gjort nå speciellt. En chill dag helt enkelt! I morgon kommer bror att bli borta i 2 hela vecker i värmen. Fuskigt! ;o

aja, nu ska jag försöka att få tag i Zandra! ;p



yeah! ;*

Kommentarer
Postat av: felicia

jadå, de har åskat och blixtrat sjukt mkt! ;o

2009-08-11 @ 18:54:03
URL: http://gruskornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0