Hemma ;>

hej,

 nu har jag kommit hem från umeå. eller jag kom hem på söndagen men jag har inte orkat bloggat så jag bloggar nu. i umeå så gick jag på stan för det mesta och umgicks med min mamma. jag köpte underkläder och en mössa.

i går så var jag med alva i lulviken, vi badade och solade hela dagen. sedan när vi kom hem så såg vi på the whole nine yards. den var bra! (Y) Jag hade lite damp under filmen så alva vart galen på mig typ. jag såg ett hus som såg ut som en snigel, och jag försökte att visa alva snigeln men det tog typ timmar innan hon såg den! ;) sedan garvade vi jätte länge! :D sedan sov jag hos henne och jag dampade igen och gick ut genom hennes fönster och sprang  omkring på natten. normal som jag e! (Y)

i dag så har vi badat och solat och varit med alva såklart. skriver mer ikv, tjao!




ser ni snigeln? ;p haha, jag suger! eller snarare äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0