idag!

Hej,

jag har glömt att blogga idag så jag gör det nu. I går kväll var jag och handlade med mamma och pappa jag köpte smink borttagningsmedel. sedan så spelade jag sims på kvällen. i morse så vaknade jag kl 12 ungefär. Jag klev upp och åt sedan spelade jag sims till middagen med nåra pauser. Ikv så har jag och mamma och pappat farit och hälsat på mina kusiner och moster. jag var ju såklart med petra. vi snackade och jag snottade britney spearsmidninght fantasy parfym ;o Sedan for vi hem. och nu ska jag äta popcorn och se film tror jag. fast jag ska försöka att lägga mig tidigt ikv.

jag har kommit fram till att jag gillar att frysa! ;o haha, :D



pris : ca 45 :-



Escada! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0