Sommaren 2009

Hej,

Nu tänker jag skriva nåra höjdpunkter som har hänt under sommaren -09.

* I sommar har jag varit i Stockholm med mina kusiner. Vi hade massa skojj och jag har kommit närmare min kusin än någonsin.

* Jag har solat och badat och haft det jätte bra.

* Jag har träffat nya personer som jag verkligen tycker om. tex. amanda oscarsson.

* Jag har träffat en del från mitt cheerleading lag, och vi har typ umgåtts.

* Jag har lärt mig att baka paj.

* Jag har helt enkel haft en underbar sommar.

Tack så mycket för ni som har gjort min sommar underbar! <3


Idag så for petra hem. Vi spelade wii och så i morse. Senare ikv så har jag målat naglarna och myst med mamma i soffan. Nu ska jag fixa i ordning lite stuffs till i morgon. Skolan börjar ju.

Lite bilder från sommaren! ;D

         Helt underbart! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-24 @ 15:04:08
URL: http://gg.se
Postat av: Jensi

Hur gick första skoldagen??

2009-08-24 @ 15:04:54
URL: http://jensi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är det på längst ner till vänster du och vem mer? på bilderna

2009-09-06 @ 21:15:28
Postat av: Anonym

Vem är det på längst ner till vänster du och vem mer? på bilderna

2009-09-06 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0