Julkänsla

Hej, :)

jag har just slått in lite julklappar och hjar hunnit riktigt mycket redan idag.

  • Köpt dom sista julklapparna
  • Ätit lunch
  • Slått in julklapparna
  • Bloggat

Ikv kommer mormor och morfar hit, dom kommer inte imr så vi ska träffa dom idag.

Igår spenderade jag hela dagen och kvällen med Emmy och Manda. Vi gav varandra julklappar, jag fick Ett halsband, armband, läppglans, necesär, nagelfil och hår spray. Vi garvade och hade kul. Emmy for sedan hem, och då målade jag Mandas naglar. Sen gick vi ut och var med Emmy, Sanna, Nicke, Joel, Fille och Jolla.

Nu ska jag städa mitt rum, och ringa alva. Puss!


Kommentarer
Postat av: louize

Hej, hur är läget? (:

2009-12-23 @ 21:44:22
URL: http://lulluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0