street

hej, :)

Jag åt just middag och ska om typ en timme till street träningen. Åh, jag har varit så glad hela dagen! Och nu blir jag på bättre humör när jag ska iväg och dansa.

Somnade i soffan id igen, åh jag tror inte att jag ska lägga mig i den imorgon. Det blev bara att jag provade en outfit, och den tror jag attt jag ska ha imr. Inte nått speciellt, bara mysigt ;)

JULEN :D

vem älskar inte det? alla e glada och man far och shoppar och umgås. jag älskar verkligen julen, allt med den. Ledigheten, glädjen och pepparkakor. Jag har redan börjat slå in lite julklappar, bild kommer nog, men åt vem säger jag inte ;-)

PUSS!



jag och flipp julen 2001.

lucia ;D

 


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Naaw så söt du var! :D <3

Postat av: ellinor

aha okej, fina iaf :D jo det är bra med mig, allt bra med dig då ? :D

2009-12-09 @ 20:57:27
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÖTIS

2009-12-10 @ 06:53:01

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0