ca 300 kr!

Hej,

idag har jag varit på övertårnio marknad. jag var där med petra för de mesta. jag köpte godis bara. För jag sparar pengar till stockholm. det fanns inte så mycket bara krims & krams. Vi gick om kring i kanske 3 timmar sedan så gick vi till petras farmor, och där så sminkade jag henne för att hon skulle till nadja. jag hade det väldigt trevligt med min kusin! ;>

Sedan så for jag, mamma, pappa & mormor till mormor och morfar. vi åt middag dära. dom hade grillat. gott (Y) sedna fick jag ett face läppglans från jenny, TACK! sedan fick jag ca 300 kr av farmor, tack igen ;p

i morgon så ska jag nog slappa bara. börja packa inför stockholm typ. puss!



sommaren är här! ;p



i'm on your side.

Kommentarer
Postat av: agnes

rik blev du ju! ;p

2009-07-11 @ 23:43:52
Postat av: fanny

när kmr du hem från stockholm? D: <3

2009-07-12 @ 15:58:32

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0