Cubus

hej,

jag kom nyss hem från staden.  Jag gick med maria, när vi skulle åka in så smög vi in med våra glassar och satte oss längst bak i bussen så ingen skulle se oss. när vi hade kommit in for först och tog sprutorna som vi skulle göra. jag fick reda på att jag skulle ta min först idag. men det gick hur bra som helst!  sedan så gick vi i värmen och kollade på mass vis med affärer. Jag hittade ett par jeans leggings som jag ville ha från cubus men jag hade inte råd. Jag vill ha dom så mycket! ska köpa dom nästa månad kanske. Och hur mycket folk det var, det var en bra stämning och alla var glada typ.

Ikv ska jag på rix fm festivalen, vilka ska dit? ;D jag ska gå med alva i alla fall.

i morgon far jag till umeå och jag kommer hem på söndag eller måndag. kommer trodligt vis inte att blogga så mycket när jag är dära med ska föröka. Nu ska jag ringa alva så ska vi kanske fixa oss. ha det bra! laddar upp en bild på hur jag ser ut sen ;b

Kommentarer
Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Bara bra med mig med.. VAd gör du ikväll då?:-)

2009-07-30 @ 20:39:15
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0