Rix fm festival :)

Hej,

jag kom nyss hem från rix fm festivalen. Jag kom dit ungefär kl 7 och nu är kl 11. Jag hade det jätte trevligt med alva dära. jag åkte bara en karusell för jag ska ju till umeå i morgon så jag försökte att vara lite ekonomisk ;p jag träffade mass vis med trevligt folk. Simon, Jehna, ally, elin, ebba, kajsa, Cajsa, lovisa, malin G, malin L, malin K, Felicia och massa fler. Jag måste ju vara lite hörselskadad eller nått.... simon står typ brevid mig och ropar på mig och jag hör inget. men jag skyller på att musiken var så hög! ;D

I morgon blir det då umeå. Vet ej om jag hinner blogga i morgon bitti. men jag kan ju försöka i alla fall.

Puss och kram! ;*

Kommentarer
Postat av: Sara

tack detsamma du! :)

2009-07-31 @ 01:06:55
URL: http://sssssara.blogg.se/
Postat av: LinneaF' :D

Jag såg dig på Rix fm festival och jag sa hej 8D

2009-08-07 @ 18:34:15
Postat av: Malin K

jag såg många den dagen, hahahah xD

2009-08-11 @ 11:16:47
URL: http://maliinttherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0