Shaboyah

hej,

Idag så kom petra & company vid kl två ungefär. jag och petra har sett på bring it on och jag har målat hennes naglar ;p I morgon så åker vi till stockholm så jag kommer att blogga när jag kommer hem, för att jag tar inte med mig min dator. Jag ska shoppa och leva livet i stockholm kan jag ju bara säga! jag och petra kommer att vakna kl halv fem tror jag. jag kommer inte att orka vakna kl fyra i alla fall.

Ikv så har vi spela bilbingo, men inte fan vann man nå! ;( aja, jag överlevar.


i stockholm ska vi också till gröna lund så jag ska kanske åka insane om jag vågar, och om jag kan få petra med mig.

puss nu ska jag packa, seeyah!



Kusin är sööt ;*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad roligt ni ska ha! avis Vill oxå till sthlm och vara insane och till gröna lund o åka insane ;) Lurvas & Olgis hälsar! Kram [ZipP]

2009-07-14 @ 09:35:09
URL: http://jensi.blogg.se/
Postat av: moa

lika ;o

2009-07-18 @ 16:25:13

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0