Stockholm

Hej, nu ska jag uppdatera från stockholm! ;)

TISDAG.

jag och petra vaknade ungefär kl halv fem. Vi klev upp och gjorde oss i ordning, så for vi till kallax. vi var ganska tidiga så vi fick vänta i 2 timmar tror jag. vi åkte med flyget kl sju på morgonen och var framme i stockholm kl åtta. när vi hade landat så gick jag och petra på toa. efter det så hämtade vi vårat bagage och så åkte vi ner till arlanda express tåget. vi åkte in till stockholm och sedan skulle vi då hitta till hotellet. vi strosade om kring i en halv timme åtminstone, men sen hittade vi. vi fick lämna vårat bagage och sedan gick vi till macdonal's och åt frukost. jag fick en macka och varm o'boy. jätte varm! när klockan hade slagit tio så började vi att shoppa. vi gick på NK, souk och massa andra gallerior och affärer. Sedan ringde alva och skulle komma in till stockholm. hon bor ju på nån ö i stockholm just nu så hon kom in och vi gick och träffade henne. det var jätte roligt att träffa min bästa vän, jag har saknat henne as hell. så vi gick med henne till en affär och där fanns bara cheap monday jeans där köpte jag massa! sedan gick vi tillbaka genom gamla stan och gick på mera affärer sedan for vi till hotellet och fick våra rum. vi åt middag på hotellet. Mums så gott det var! det var pepparstek och potatis med massa mera gott! sen for vi ju till seven eleven och köpte godis! jag köpte en kitt katt.

ONSDAG.

vi gick och åt frukost kl nio. där fanns massa att äta. sedan for vi in till stan och shoppade mera. efter att vi hade varit på stan så gick vi till grönalund. vi åkte färja över. det första vi åkte var blå tåget. gud vad vi garvade! sedan bar det mot släng gungorna, kvasten och vilda musen och massa fler. jag ville åka insane men ingen ville åka så det vart inge insane. vi åt middag där också. pizza. mums! jag skämde ut mig också så petra skämde ihjäl sig nästan! sedan åkte vi färja över och var på hotellet. vi satt vid baren och snackade. sedna badkar och god natt. jag drömde en fantastisk dröm! ;)

TORSDAG.

Vi gick och åt frukost kl halv nio sedan var det att packa. efter att vi hade packat och gjort oss i ordning så checkade vi ut från hotellet. vi gick in till stan och var på åhlens city, med massa affärer i sig! vi åt på ben and jerry's. sedan var vi på stan till kl fyra. så gick vi till T stationen och åkte arlanda express till arlanda. vi gick omkring dära och jag ochpetra garvade som attans när vi kollade på ''tv'' med  viktor. hahah. sedan gick jag och petra och köpte mentos. mums! sedan flög vi mot norrland. fast jag kúnde gärna ha stannat kvar i stockholm. på flyget så satt jag förste med mamma och pappa sedna med petra och viktor. jag och petra snackade om massa gamla och tokiga minnen ojojoj. vi hördes i flyget sa då mamma. sedan så landade vi och hämtade bagaget och for hem. skönt att komma hem till en glad hund som jag då har saknat! sedan hade jag fått mitt nordea kort och SM-DVDEN! :D så jag glodde på den och grina och skrattade och åt popcorn.


 
jag och petra i stockholm.



jag och alva gmn ;*



ego pic.



petra jag mamma ;p

mina inköp.

       

:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

hitta ni nåt body butter? snygga linnen btw! =)kraam

2009-07-17 @ 20:59:24
URL: http://jensi.blogg.se/
Postat av: agnes

snygga grejer du köpte hörrududu! ;p

2009-07-18 @ 16:19:40
Postat av: fanny

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, EBBA DU ÄR SÅ SÖT! :'D <3

2009-07-25 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0