Jadå ;

Hej, Okej det vart soligt till slut så jag kunde sola! (Y) fick lite färg faktiskt. david har badat olga så jag ska ladda upp bild på det ;) Dagen har väl varit helt okej. Har inte gjort så mycket då men.

När jag gick upp och skulle se vad mamma gjorde så kollade hon på en dokumentär som just hade slutat. så vi bläddrade igenom kanalerna. det fanns absolut inget intressant på tv så vi tänkte att vi kunde ju se bron till terabitia. Den var så overklig och dålig så det inte var sant. Enligt min smak. Det handlade om typ 2 barn som hade hittat en skog och så lät dom fantasin ta över, och en dog och massa svammel. Så jag och min broder åkte till en kiosk i närheten för att ica hade justängt. Dom har nya ägare på kiosken och det finns typ ingenting där längre. så det slutade med att jag plockade lite lösvikt.

När jag kom hem såg mamma fortfarande på den. så jag satte mig och såg på den overkliga filmen och nu sitter jag och bloggar lite. Åh, det här suger verkligen jag har ingenting att göra när inte alva är hemma jag kommer inte in till stan eller nå heller.

I kväll ska jag nog tvinga ut min bror på studsmattan och vi ska hoppa ;) haha, vi får se hur det går. I kväll måste jag gå och lägga mig lite tdigare jag kan ju inte vända på dygnet. Aja, nu ska jag be min broder komma ut ;p




olga blir badad.




Jag idag :)

     

Jag leker omkring på gräset ;s

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Fin blogg! :D

2009-06-20 @ 21:12:19
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka GRYMMA bilder Ebba!!! Bådar gott inför kommande säsong. Kul!!! Vore kul om du fick med dig Elin och Elin.

2009-07-26 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0