<3

hej, :)

kom nydligen hem från min street träning. vi tränade på koregrafin till Ante up. det gick bra ;p Sedan köpte jag choklad och satt och pratade med broder på vägen hem i bilen. det e så skönt att prata ut i bland, speciellt med han.

I dag var jag på stan med Manda och sanna spesifikt. vi gick i början med Kajsa och sara också, men dom hade annat at göra så ja. :) Jag köpte en tröja på Hm som jag hade tänkt köpa enda sen jag såg den i Hm kattalogen. Haha, tyvärr har alva en lika dan. men vi har ju samma stil så.

Imr blir det bio. New moon, åh jag längtar. :D <3

aja, nu ska jag vara social med mina kära sociala vänner =) puss!


Kommentarer
Postat av: moster

Hej Ebba bruden..brukar läsa din blogg , den är fin..nå hur mår du ..såga tt varit hemma och vilat..trivs du på plugget??har du hittat någon söt kille??Petra är kär upp över öronen...DAvid....ja det är kul tucker även gamla moster..han är trevlig och söt..puss från moster

2009-11-26 @ 22:50:03

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0