god morgon

hej på er! :)

jag vaknade klockan 11 typ och låg i sängen och var social på msn. sedan så hade jag ett väldigt intressant smatals ämne med Fanny.

Jag var ute med hunden och gick till brevlådan, och gissa vad som hade kommit ? :) mina fototn som jag hade beställt från SM 2009! :D åh, vad glad jag blev. Nu ska jag städa mitt rum och vara lycklig hela dagen. :D

så här såg fotona ut ;







åh, jag saknar er så hemskt mycket tjejer! <3



stingers, nu har det typ gått ett år me er. jag vet, vi har haft så lätt med allt strul och tjafs hit och dit men tillslut klarade vi det! ni är dom bästa, och det känns som om jag kännt er hela livet.
och om  är ledsen och sen när man träffar er.. man blir så sjukt glad och glömmer bort alla bekymmer. men ändå.. trots allt så klarade vi det tillsammans. jag är sjukt glad att jag fick uppleva allt det här med er! ni betyder mest.. ni är allt för mig! <3
och nu efter SM och det.. ja, nu har vi splittras. det suger, allt känns så tomt utan er. varje dag är så tom.. allt är tomt. det är som ett stort tomt hål som bara skriker där inne.
resten av livet kmr vara så tomt utan er! och alla bilder... det är hemskt. egentligen hatar jag bilder och sådant.. det får man att minnas allt, och man saknar det så fruktansvärt mycket! men man vill ändå inte glömma bort allt helt. jag vill inte ha framtiden, jag vill inte ha nutiden heller.. jag vill bara ta mig tillbaka till dåtiden.. även fast det inte var så länge sen, men ändå. dåtiden då vi kämpade och kämpade på varje träning med forkus på smguldsmguldsmguldsmguld. allt från början egentligen.. början av detta år med er. då var allt som bäst! nu är det slut på allt.. the end liksom. jag vill inte förlora er, ni är underbara! <3 tack för allt, stingers. allt blev ljusare tsm med er :')  you make things better! <3

Keep holding on, cause you know we'll make it through.

stingers, alla minnen jag har med er kmr jag aldrig glömma!
loveu <3

Kommentarer
Postat av: felicia

ja saknar också stingers ! <3

2009-10-28 @ 13:19:42
URL: http://ffeliciaforsberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

De e super gott :D



okej, ja jag ska iväg o rida klockan 4 och innan de ska jag nog bara ta de lugnt :)



för dej? :))

2009-10-28 @ 13:24:35
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/
Postat av: fanny

mwäääi, jag saknar er massor massor massor .__. <3

helt dampigt mycket.



min text btw C:

HOHO, JAG ÄR HEDRAD. eller nåt c:

nehmen.. apa.

2009-10-28 @ 13:44:34
Postat av: ebba

aw, tjejer jag saknar er, :) <3333

2009-10-28 @ 14:09:31
URL: http://ebbja.blogg.se/
Postat av: Angelica

låter härligt :))



ja har ridit i snart typ 9 år trorja :)

2009-10-28 @ 15:12:16
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/
Postat av: ally

Skanar alla oxå! det var tider det! puss på er alla! <3

2009-10-28 @ 15:41:50
Postat av: Malin

Aaw, jag saknar dig Ebba och heela stingers! :')<3



Kul att jag såg ut som värsta muppen på alla bilder du fixat åde! D:



Saknar er <3

2009-10-28 @ 16:12:25
URL: http://lovepiinkk.blogg.se/
Postat av: C

Fanny och Malin ... kom på träningen med den nya gruppen på sön 1 nov. Ebba kommer ju ... Någon fler??? Hoppas!!!

2009-10-28 @ 22:58:43
Postat av: C igen ...

Glömde skriva även Ally och Elin,

2009-10-28 @ 22:59:31
Postat av: elinbbb

FLIKKKOOORR!<333 mej hjärta er!

2009-11-03 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0