hemma

hej,

nu e jag hemma från konfirmations lägret. det vart inga bilder alls där ifrån. men jag hade ändå ganska roligt (; vi lekte lekar och pratade och massa sånt.

men igår kväll så for jag på bio med manda och emmy. vi såg fame, den var bra! (y) mitt under filmen äter jag en klubba och säger;

  • det e ju tuggummi här inne! ( helt förvånad )
  • jaa, visste du inte det säger båda?!
  • NEE, hahah det e tuggummi och den var god ;D

sen var jag typ nöjd med mitt tuggummi hela kvällen.

sedan efter bion for vi på tasty för vi skulle äta nått, och efter det så for vi till gården och var dära. vid kl 11 så gick vi ut med martin, jolla, jhonny och alex. sedan frös jag och manda så mycket så vi gick till henne! ;)



- ni e för bra tjejer! ;)<3


Kommentarer
Postat av: manda

älskar er Ebba o Emmy :D <3333

2009-10-25 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0