kallt

hej,

ja, ni hör ju på namnet om vad jag tycker att det e. kallt. Idag så hade jag so läxförhör. det gick hyfsat tror jag ändå. Vi hade eget planerar arbete också, på MA/NO så skulle jag skriva om skorpioner, och boken jag läste i var jätte äcklig. det var stora bilder på kvalster och spindlar.

Idag fyllde manda år också! :) hon fick en liten present av mig också, en frukso godis påse (y) hon ville ha det.

hemma idag så har jag bara varit med kajsa och pluggat och så, vi har engelska prov imorgon. No redovisning och spanska glosor. Sedan har jag pratat med min sociala vän william på msn.

nu ska jag plugga lite mera vi hörs! ;)



- mums!

Kommentarer
Postat av: pernilla

intresseklubben antecknar din intresanta dag i det stora kollegieblocket ;)<3

2009-10-22 @ 22:00:14
URL: http://perniillagustavsson.blogg.se/
Postat av: ssaral

men gott det ser ut? jag är hungriggg!

2009-10-22 @ 22:07:00
Postat av: emma

åh, vad gott det såg ut!

2009-10-22 @ 22:16:18
Postat av: emma

åh, vad gott det ser ut. "

2009-10-22 @ 22:38:05

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0