stor uppdatering

Hej,

nu kommer en stor uppdatering med massor av bilder! ;D Jag pallar inte att säga så mycket om måndag, tisdag, onsdag och torsdag. :)

-Fredag :

Skola som vanligt, sedan var det att vila på soffan tills mamma och pappa kom hem. Vi for och handlade och stoppade upp dom nya möblerna vi äntligen fått från Ikea.

-Lördag.

I går så ritade jag ganska så mycket och fotade solnedgången. sedan så såg jag wallander och målade mammas och mina naglar :C + att vi klippte och badade flipp ;D

- söndag (idag)

Idag så har jag träffat alva ett tag innan hon for till Grekland.kommer att bli tomt utan henne... ''/ sedan så har jag inte gjort nå mera.



Mammas :)


Pajen som jag har bakat tidigare i veckan :)



Sötisen min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0