hell yeah



You won't see me cry, I'm hiding inside
My heart is in pain but I'm smiling for you

har varit med manda idag. vi har typ sett på film och tagit det chill ;)

städade mitt rum imorse och märkte att jag vill mublera om. men vet inte riktigt hur. ska nog tänka på det och sedan flytta omkring mina möbler! (=

imrn ska jag träffa Annette på stan. sen ska jag till kalix och ha petra med mig hem. skulle nog egentligen ha stannat dära men nu ska vi sova hos mig istället. på torsdag ska vi nog in till stan och äta på någon kina resturang och kanske på bio. :) tror att dom här två dagarna kommer bli lyckade.

bjuder på någon bilder. :)

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0