Come up to meet you, tell you I'm sorry

någon frågade vad lk är, och svaret kommer här. lk är lule kalaset, tp en festival :)

gårdagen var hur rolig som helst, ända tills slutet dock. men om man hoppar över det så var kvällen great!

har inte alls sovit nå bra inatt. har somnat gråtandes och jag tror jag somnade nästan halv fem.

nu ska jag snart börja se vad jag ska ha på mig, sista kvällen på lk ikv. helgen har varit grym! och hoppas att det kommer bli lika bra ikv. solen är ute nu också, den har kommit tillbaka :')


Nobody said it was easy,
Oh it's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be so hard.
I'm goin' back to the star
Nobody said it was easy,
Oh it's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be so hard.
I'm goin' back to the start

Kommentarer
Postat av: Tove

Ebba då... :( kramar <3

2010-08-08 @ 12:07:55
URL: http://midsommarkransbarnet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0