hår

svar: tack! jo det är mitt riktiga, eller hur man nu ska säga (':
jag andvänder detta! :)
shampoo och balsam från tigi. finns att köpa hos friören. annars andvänder jag shampoo och balsam från tresemmé.
sen efter håret har blivit lite torrt så stoppar jag det hära i topparna. funkar som värmeskydd också!
ett glans spray från bed head, luktar som en sommar dröm!
gör så att det är lättare att fixa håret, och man får en matt finish. ger även solskydd åt håret :)
värmeskydd från ghd. finns för tre olika hår typer.
sen så fönar jag aldirg håret förutom om jag måste hinna till nått. jag låter det torka själv!

Kommentarer
Postat av: E R I K A S

fin blogg! :D

2010-08-09 @ 23:02:09
URL: http://erikakarantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0