helgen

hej :)

På lördag så for jag in på träning för att lära mig dansen av viktor. Jag lärde mig den och gick sedan in till stan för att möta upp bror och maria. gick på stan ett tag och sen for vi till hemmakväll. Kom hem vid fyra och fixade mig till kvällen som skulle spenderas med tjejerna. Manda och sara kom till mig ett tag efter fem. vi tre gick då till kajsa och spenderade kvällen dära med tjejerna från klassen.

Hos kajsa åt vi middag och efterätt och annat ;) vi såg strandvaskaren ( en skräck film ) och baksmällan. Under hela strandvaskaren satt jennie och sa att hon ville dö och massa annat. haha, gullunge.

vaknade idag klockan halv elva. for till backen med alva och där träffade man massa folk som man kände igen. sen åkte jag och alva med isac och diddley också ett tag innan dom stängde.

Nu ska jag slappa hela kvällen med musik och se på tv. puss ;>









Jennies bilder. 
 

- Near to you, I am healin'
 But it is takin' so long


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhopp kikar in:) nattinatti

2010-02-07 @ 22:24:53
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0