Allt e ett pussel, men en pussel bit saknas och det e du



En speciell bild, med nån udda sminkning.

Hej, eller snarare godnatt. :)

Jag ska snart sova. Sitter och skriver lite texter, har inget bättre för mig och det rensar tankarna.

Ikv har jag sett på film med mamma och pappa. vi såg nån på canal+drama. Filmen var ganska bra, eller ja... jag vart lite påverkad av den känner jag. Jag vet inte, jag tycker att så mångafilmer kan beröra en. Till exempel Changeling, the notebook och massa mer.

Nu ska jag måla naglarna ett varv tror jag, sen blir det att se nån film om jag inte kan somna.



- Why am I here on the outside,
 With all these feelings kept inside.
 Why is this never the right time,
 Now I'm so confused.


Kommentarer
Postat av: sara

sv; Hm jaaadu.. Jag vet inte :P Du har ju rosa på rubrikerna, men jag vet inte x)

2010-01-06 @ 12:46:43
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0