Cause when the roof caved in and the truth came out

 



AJ! så lät det hos läkaren idag när jag tog stick i fingret. Det gjorde inte speciellt ont men jag sa nått hos mamma sen klickade nått till.

Idag var jag då som sagt hos läkaren, jag fick starkare host medecin som skulle göra så jag blev trött också. Ingen skola för mig än inte. E kanske på skolan på torsdag. alva kom med mina skol böcker hon hämtade åt mig.

Nu lyssnar jag på musik och ska snart se dumpa honom. mamma var snäll och hyrde åt mig :)


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Uhh, jga hatar läkare, sjukhus, pipande maskiner och blodprov! FInns ingenting värre. Jag går till doktorer lite då och då och varje gång envisas dem med att sticka mig och klistra fast sladdar på min kropp. Det där med sladdarna vore väl okej, om det inte skulle pipa så såfort en sladd lossnar. Då känns det precis som i en sjukhusserie då någon dör. Inte så roligt altså "/ Kram kram :)

2010-01-21 @ 18:45:07
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A

Jadå, det är bra nu och det dröjer innan jag åker dit nästa gång ;> Hur är det med DIG? :O <3

2010-01-24 @ 11:45:34
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0