helgen = super (y)

hej :)

sitter och pratar med alva på msn just nu. Imr är det då som sagt skola, jag känner mig inte taggad kan jag då säga.

Lovet har varit bra, men jag hade gärna haft nån vecka till. Idag har jag varit med alva, jag sov hos henne också. Jag sov med 5 st filtar tror jag. Alva har så kallt i sitt rum, eller så är det för att jag fryser hela tiden. Vi spelade sims 3 och pratade.

Ikv har jag sett först Indiana jones, den var så overklig. Sen såg jag Wallander cellisten med mamma och pappa. Nu ska jag nog sova, för jag måste vakna 6 imr.



jag och alva :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

min syrra tycker att du har fint hår ;)

2010-01-11 @ 19:00:00
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0