Hosta

hej,

sitter och hostar och hostar. Hostar så mycket och hårt så det smakar blod. inte bra.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska dricka min 3 eller 4 kopp med te. Viktigt att dricka varmt när man e sjuk. Har inte ätit nått idag heller, har ingen matlust. sitter bara och tänker på dom otäcka drömmarna jag drömt i natt.

Nu ska jag spela lite tv spel eller nått sånt, det kanske får mig på bättre humör.


Min nya belock. På ena sidan står det love och på andra är det en krona :D



halstabletter... (;

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ne det har inte hänt så mycket i skolan! Hoppas du är frisk snart :D

2010-01-13 @ 17:43:19
URL: http://solstollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0