Mardrömmar

hej :)

vaknade ungefär nyss. I natt har jag drömt jätte många mardrömmar. Usch, det var så otäckt. Man kan som inte väcka upp sig ur dom och när man väl vaknar så är det borta. men när du somnar in igen fortsätter den bara.

Idag har jag inga planer. ska plugga lite på svenskan tror jag. Annars blir det att äta halstabletter och vila. Känner att jag har ont i hela kroppen, och det gör bara ondare när jag hostar. Men men , nån gång e man ju sjuk.



- I took for granted, all the times
 That I though would last somehow
 I hear the laughter, I taste the tears
 

Kommentarer
Postat av: sara

krya på dej hjärtat :')

2010-01-13 @ 16:02:01
Postat av: alexandra

svar; tack för tipset (a)

2010-01-13 @ 22:35:06
URL: http://alexaandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0